Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

luni, 27 iulie 2015

UDRM




Am io un prieten, de fapt am mai multi, dar asta e ungur! Stam noi la un pahar de cola si discutam prieteneste despre cat de tampit este Victor Orban, premierul Ungariei. Amicul asta al mei tuna si fulgera, ii baga carne in frigider premierului ungar si eu sunt nedumerit. 
- Bai Gyula, tu te-ai tampit de tot? Pai asta, Orban, zice de bine! Zice ca vrea Ardealul! De ce te superi ca prostul? 
- Mei pretene! Tu esti prost! Ce sa facem noi cu Ardealul? Te-ai gandit putin ce se intampla daca luam noi Ardealul? 
- Luati pe dracu, zic eu sorbind o gura de cola..
- Ase, ca bine zici! Pe dracu luam! Pai uite: noi  in Ungaria suntem aproape 10 milioane, da?
- Asa o fi...
- Ase-i! Deci suntem nici 10 milioane. In Ardeal sunt  vreo 6 milioane jumate de oameni, din care doar vreun milion sunt unguri. Pricepi?
- Ce sa pricep?
- Stai sa vezi! Deci luam Ardealul si ne facem 16 milioane si jumate de populatie. Corect?
- Corect...
- Din astia sunt cinci milioane jumate romani! Iti dai seama?
- Ce sa-mi dau seama? 
- Pai la alegeri romanii voteaza toti impreuna, iar ungurii voteaza deamboulea, cam cum voteaza romanii in Romania.
- Asa, si?
- Pai partidul romanesc, sa-i spunem Uniunea Romanilor Democrati din Maghiaria, va avea aproape jumate din voturi, bai pretene! 
- Am inceput sa pricep...
- Da! Si partidele unguresti abia vor strange 20, 30% din voturi. Cine crezi ca va castiga alegerile de la Budapesta? Romanii! URDM-ul! Iti poti imagina Ungaria Mare condusa de un partid romanesc?!
- Ha! 
- Bine zici ca Ha! De aia il bag eu in ma-sa pe dobitocul asta de Orban! Vrea Ardealul? Sa si-l bage in cur! La ungurii normali la capetele lor nu le trebe! Pastrati-l voi! Si asa jumate din aia care se dau unguri in Ardeal sunt tigani! Avem noi in Ungaria destui tigani si fara astia din Ardeal! Sa traiesti ba pretene si sa faceti bine sa pastrati Ardealul, ca sa aiba si politicienii de la Budapesta ce vorbi in campanie electorala....'le muma in ....de banditi!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu