Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

marți, 8 martie 2016

Plicul

 .......
- Deci asa se face! Lasi sa cada plicul langa el si ii spui ca i-a cazut ceva din buzunar...
- Domnule, eu nu fac asa ceva! Eu respect legea. Am trait douazeci de ani in America si am invatat sa am incredere in lege. Nu pot sa dau mita. Va rog sa nu mai pomeniti asa ceva!
Mergem la apartament cu evaluatorul, ala se invarte pe acolo, scrie tot timpul intr-un carnetel si ...iar se invarte pe langa cumparator. Se mai uita la apartament, la cumparator, se invarte iar si ...nimic. Cumparatorul observa strategia dar se uita incruntat in tavan.

.....

- Domnule, avem o problema!
- Ce problema?
- Cu apartamentul. Mi-a fost evaluat la jumatate din cat am nevoie! Nu se poate asa ceva! Stiti si dumneavoastra ca nu mai exista alt apartament in centru la pretul de 2 lei!  Ei bine, evaluatorul acela spune ca nu face decat 1 leu.
- ....si care e problema mea?
- Pai e o problema, ca banca imi da numai 1 leu si pierd avansul dat la antecontract...
- ....
- Alooo! Mai sunteti la telefon?
- Da
- Puteti sa ma ajutati?
- Cereti o reevaluare si aduceti plicul...
- ...
- Sau cumparati cu banii cash fara sa mai aveti nevoie de evaluator...
- Veniti maine cu mine la reevaluare?
.......

Am luat evaluatorul cu taxiul de la el de la firma si am plecat spre apartament.
- Domnule evaluator, nu va e foame? Am rezervat o masa la restaurantul X.
- Cum ati ghicit ca mi-e foame? Mergem, cum sa nu mergem ?

Dupa vreo doua ore de umplut burta, am luat iar taxiul spre apartament. Evaluatorul incepe sa se invarta iar prin apartament si brusc....langa el cade un plic.
- Vedeti ca v-a cazut ceva din buzunar, domnu evaluator...
- Ia te uita, spune evaluatorul aplecandu-se greoi, chiar mi-a cazut! Multumesc! Apropo...imi cer scuze pentru ca am gresit data trecuta. Nu am observat ca apartamentul asta are atat de multe camere! Greseala mea. SI nu am observat nici ca are linoleu pe jos. Vaaaai, ce greseala imensa am facut!  Dumneavoastra de ce suma aveti nevoie de la banca?
- 10 lei...
- Vai de mine! Binenteles ca va fi evaluat la 2 lei. Chiar 22!  N-are rost sa mai pierdem vremea pe aici. Mi-am dat seama de greseala pe care am facut-o! Iertati-ma! Apropo, puteti sa ma duceti cu taxiul pana la Buftea? ...

sursa foto

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu